M
mary007
- Reaktionen
- 0
ich würds auch versuchen.
hab schon einiges gemastert
hab schon einiges gemastert
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: This feature may not be available in some browsers.
wäre es vielleicht möglich, mal den Mix (also noch ungemastert) und ein gut gelungenes Master hier reinzustellen und dann kurz zu erläutern, welche Werkzeuge wie zum Einsatz gekommen sind?
Also wenn der jenige, der das entsprechende Master gemacht hat, damit einverstanden ist, sehe ich kein Problem, das zu veröffentlichen.
. könnte ich dann auch die versionen der anderen herren zu hören bekommen? wäre hochinteressant .
wäre soundcloud ok?
USER acknowledges that Content uploaded to, or transmitted through SOUNDCLOUD’s Website or Services may be protected by copyrights, trademarks, service marks, patents or other intellectual property rights and laws. USER must not upload, display, send, transmit or otherwise make available any music or other Content in which USER does not have the appropriate rights to do so. Unauthorized copying, distribution, modification, display, public performance or other unauthorized use of copyrighted works by USER may constitute an infringement of the copyright holders' rights and may result in civil litigation and criminal prosecution.