kostenlose sampledatenbanken im web?

N

NULL

Guest
HAllo

kann mir mal einer nen Tip geben wo er immer seine freien samples (freeware) ausm web downloadet.

Lg Kryssy

P.S. das ist wieder nen deutsch...aber hatte heute 6 Std Germanistik, und bin zu keinem anständigem Satz mehr fähig
 
Nutz mal die Suchfunktion, zu dem Thema gab's schon zig Threads.

Gruß,
ColdSteel
 
6 Std Germanistik

:?
wo studierst du?!
hier in zürich ächtzen germanistikstudenten (wie ich) schon nach 2 stunden, weil die pause nur 15minuten lang ging...:D

zum glück gibts nebenfächer.

germanistengrüsse
edgecrusher
 
...hat jez zwar nichts mit dem Thread zu tun (sorry Kryssy) aber mal ne Frage an meinen lieben Zürcher!

Was studiersch du in Züri? Irgendöpis in richtig Audiodingsbums? Nehmt mi ebe no wunder, will ich no uf dr suechi nacheme rechte Studium i de Schwiiz bi wommi no einigermasse interessiert... ? :-D

gruss
snarf
 
Hi, ich studiere in Oldenburg.
Wir haben immer 1,5 Std Vorlesung und dann 10 min Pause, und die effektive Vorlesezeit ist immer 6 Std. Da es Samstags stattfindet, also für Mütter und Väter oder Nebenherstudenten bin ich Samstags immer Fix und fertig... Nebenfach ist Musik. Allerdings alles auf Grundschullehramt.

LG Kryssy
 
@snarf

(fremdsprachen-alarm)

gsehsch wännd richtig gläse hettsch was ich schrib dänn wüstisch dass ich germanistik mache... und wännd germanistik würsch mache hettisch min post aständig gläse... oderso. :D
egal. wännd öpis aständigs mit musig wetsch mache, dänn chasch d uni u.ä. scho mal id wüeschti schicke. wännd würkli guet bisch ufeme instrument dänn gahsch am beschte ufs konsi z winterthur/züri, wo aber weniger mit audiodingsbums z tue hät. da wirsch evtl. a de wiam glücklicher (www.wiam.ch), wo aber au zimli in richtig instrumentespiel gaht.
z züri gits au e SAE, wo aber nöd so en guete ruef hät (vergliche mit hamburg oderso).
das isch öpe alls wonich dir chan säge...

@kryssy

ich fühle mit dir...
germanistik kompakt in 6h geht wohl ziemlich ab...

rauchst du btw noch?

grüsse
edgecrusher
 
do schalt ich mech doch au grad ih :) han ned schlecht gstuuned, plötzlech en shwiizerdüütsche thread do aztreffe :)

ich ben us em aargau ond werde ab nögscht johr au z'züri studiere, aber wirtschaft.
 
hi,

suche meine sounds öfter mal über hier.
zb einfach mal [g=149]snare[/g] eingeben oder so..

lg

weichbirne
 

Ähnliche Themen

zoolander
Antworten
478
Aufrufe
18K
zoolander
zoolander
moonbooter
    • Danke
  • Artikel
Antworten
5
Aufrufe
8K
YogiX
Y
moonbooter
    • Danke
  • Artikel
Antworten
4
Aufrufe
5K
music-anderson
M

Neue Antworten


Oft gelesene Themen

Zurück
Oben