herontronic
- Reaktionen
- 88
Ich möchte die bisherigen Empfehlungen noch ergänzen indem ich Dir den Avenger empehle.
Begründen möchte ich das , weil derzeitig noch Sale von 40% angeboten wird.
[...]
Dazu kann man sich dann für die einzelnen Genres zusätzliche
Epansions kaufen, die im Moment für 39-€ über die Theke gehen.
+1
Speziell, weil es mit "Avenger Expansion pack: Euro Party" eine Expansion genau für Deine Bedürfnisse gibt, so dass Du damit erstmal einen einfach Einstieg haben solltest, braucht im Prinzip nur noch einsingen!
Aus der Beschreibung:
"Welcome to "Euro Party", also called "Apres Ski" or like we Germans say: "Party Schlager! During the last years, the sound of this genre came closer and closer to modern EDM, so we decided to dedicate this new sound it's own brand new Avenger Expansion! Beside tons of cutting leads and rolling Basslines you can find inspiring ARPs, beautiful nature sounds like Pianos, Guitars, Flutes & Brass, punchy Drumkits, strong Bells or fresh voice leads. But this is not all: You will also get 67 new Multisamples, 20 Wavetables and 102 new OSC shape models for your own sound design. Contrary to the audio demo, you can use this expansion pack also for EDM, Korean Pop, Electro, House or even Trance - depending on how you want to use it... Party On!!!"
https://www.vengeance-sound.com/plugins.php?sub=Vengeance Producer Suite Avenger&issue=EXPANSIONS