dearVR Monitor - SALE

  • Ersteller Rec0rder
  • Erstellt am
Rec0rder

Rec0rder

Registriert
31.10.16
Beiträge
4.125
Reaktionen
2.560
Ort
Island of Gods
Punkte
12.035
loift bei den Monitor Headphones Mixers

dear reality macht 60 Pr0zent

hier sparen abholen:
https://www.dearvr.com/products/dearvr-monitor?variant=31954267471930

dearVR_monitor_gui_overview_comp_1600x.png



KEY FEATURES

REFERENCE-GRADE MIX ROOM:
For stereo and multi-channel productions


MULTI-CHANNEL SPEAKER SETUPS:
Support of all common speaker setups for immersive audio productions, including height layers, like 7.1.4 up to 9.1.6


IDEAL MIX ROOM MODELS:
Choose from 5 ideal mix room models (Mix Room A, Mix Room B, Mix Room Large, Analytic Dry, Analytic Position)


COMMON LISTENING ENVIRONMENTS:
Double-check your mix in 11 typical listening environments (Live Venue, Stadium, Acoustic Venue, Club Large, Club, Car, Van, Cinema, Home Theater, Living Room, Kitchen)


ADJUSTABLE ACOUSTIC:
Easily adjust the acoustic characteristics of your mix room using the AMBIENCE slider


REDUCED SPECTRAL COLORIZATION:
Unrivaled FOCUS parameter to reduce spectral colorizations including patented Clarity algorithm by Sennheiser AMBEO


HEAD ROTATION:
Support for head tracking


EASY-TO-USE:
Easy-to-use graphic interface showing the selected loudspeaker format
 
Hat den hier eigentlich jemand schon ausprobiert? Erfahrungen? Evtl. Vergelich zu Sienna?
 
Den habe ich schon länger auf dem Schirm. Zuhause etwas rumgespielt und naja ... ich war nicht beeindruckt. Bis ich ihn deaktiviert habe.
 
Bis ich ihn deaktiviert habe.
Also fehlt er Dir jetzt, wo Du ihn nicht mehr hast? Ich fand den eigentlich nicht so schlecht. Zum ersten mall wirklich das Gefühl, der Klang kommt von vorne, aber bei der Übersetzbarkeit der Mixe war ich jetzt auch noch nicht so sicher. Da waren die 14 Tage Testphase aber auch zu wenig...
 
Ich habe denselben Eindruck wie Du. Fühle mich zuhause unter Kopfhörern wie im Studio, so gewohnt. Darum war ich nicht beeindruckt. Bis ich auf Bypass realisierte, was da eigentlich geschieht :)
Möchte auch mal damit einen Mix versuchen.
 

Oft gelesene Themen

Zurück
Oben